TREC

2013-05-16
10:14:59

TREC-SM 2013

Kommentarer:
#1: Jessica

Sv: (angående Hööks kavaj).
Shit, vad sent svar det blir, var ju säkert 3 veckor sedan du frågade? Aja :P

Den är först och främst väldigt töjbar, men just hur mycket utrymme det är över byst och i midjan tycker jag är svårt att uttala mig om då jag inte har så mycket figur :P Kort, alltså... Hum, det är ju ingen lång kavaj haha, nej men alltså den är ganska lagom för min smak. Tyvärr så är den såpass lång att man "sätter sig" på den "lappen" som är längst bak (iaf jag), och det stör mig litegrann. Jag sitter inte mycket på den, men tillräckligt för att känna det och störa mig på det. :)
Men jag skulle nog inte låta dig köpa någon utan att prova först. Jusste, en sak till, armarna med. De var i kortaste lget för min del, men inte värre än att det funkar och det ser inte dumt ut :)

2013-05-21 @ 00:01:03

Fin blogg!

2013-06-08 @ 07:34:50
#3: Caroline

Fin blogg du har!
Kika gärna in på min nystartade blogg.
Hälsningar

2013-07-02 @ 13:40:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: